۱۳۸۹ تیر ۲۷, یکشنبه

«بالاترینی‏ها» سرمایه واقعی بالاترین هستند

ارزش بالاترین به بالاترینی‏ها است... پارسال در چنین روزی دعوت نامه بالاترین به دستم رسید، حسابی ذوق مرگ! شدم. سریع ثبت نام کردم و بعد از ثبت نام داستان زندگی من در بالاترین شروع شد و تا به امروز ادامه دارد. بالاترین به من خیلی کمک کرده است تا بتوانم عقاید و اندیشه‏های خودم را با دیگران در میان گذاشته و بحث و تبادل نظر کنیم. بالاترین یک دوست و رسانه خوب برای من بوده است. یک تشکر ویژه از این لحاظ به بالاترین و مدیران آن بدهکارم. اما ارزشمندترین بخش بالاترین برای من کاربران بالاترین هستند.


کاربرانی که انرژی و زمان زیادی را صرف پیدا کردن مطالب خواندنی، نوشتن مطلب (وبلاگ نویسان)، ترجمه مطالب و تولید محتوا به شکل‏های مختلف می‏کنند و با ارسال آن به بالاترین هم به بالاترین رونق می‏بخشند و هم دیگران را در داشته‏های خود سهیم می‏کنند. زیبایی بالاترین همین است. مفهوم Social Bookmarking در دنیای وب و اینترنت.


یکی از اصلی ترین دلایل حضور و فعالیت من در بالاترین (فارغ از بحث اعتیاد و بالامعتاد بودن)، بالاترینی‏ها یا همان کاربران بالاترین هستند. چون تنوع عقاید، اندیشه‏ها، نوشته‏ها و لینک‏های ارسالی و تلاش و زحمات کاربران باعث می‏شود که جامعه بالاترین یکنواخت نباشد و برای خیلی از افراد زمینه فعالیت در بخش‏های مختلف وجود داشته باشد. البته قطعاً امکانات بیشتری مورد نیاز است که باید در برنامه کاری و توسعه بالاترین لحاظ شود و مورد توجه مدیران آن قرار بگیرد.


همکاری دو طرفه و تعامل کاربران بالاترین با تیم مدیریت بالاترین و بالعکس، راه پیشرفت این جامعه مجازی و شبکه اجتماعی است که باید هم توسط ما (بالاترینی‏ها) و هم توسط مدیریت بالاترین مورد توجه قرار گیرد. به امید پیشرفت این رسانه خوب ایرانی و به امید پیشرفت و آزادی ایران عزیز...